Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nintendo 3DS
Author Message
Metal Man Offline
Chain Chomp
*****

Posts: 753
Joined: May 2009
Reputation: 5
:

Post: #1
Nintendo 3DS

MK Wii FC:3738-5862-2428
[Image: Forumbanner3.jpg]
09-30-2010 04:37 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Biolizard13 Offline
btw i'm a grill ;)
*****

Posts: 3,504
Joined: Dec 2007
Reputation: 26
:

Post: #2
RE: Nintendo 3DS
Animal Crossing 3DS
Mario Kart 3DS
Paper Mario 3DS
Bomberman 3DS
^All I am interested in.

on a side note, I won't be getting anymore of Nintendo's crappy portables, until they
fix the damn shoulder button problems


/endrant

[Image: Yourbody_zps13bf9829.png]
(This post was last modified: 09-30-2010 08:45 AM by Biolizard13.)
09-30-2010 08:44 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Metal Man Offline
Chain Chomp
*****

Posts: 753
Joined: May 2009
Reputation: 5
:

Post: #3
RE: Nintendo 3DS
Dude. Mega Man Legends 3.

MK Wii FC:3738-5862-2428
[Image: Forumbanner3.jpg]
09-30-2010 08:48 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Biolizard13 Offline
btw i'm a grill ;)
*****

Posts: 3,504
Joined: Dec 2007
Reputation: 26
:

Post: #4
RE: Nintendo 3DS
(09-30-2010 08:48 AM)Metal Man Wrote:  Dude. Mega Man Legends 3.

This quote is going in my sig, now excuse me, I need to go digging in my closet in hopes of finding MM64


MML3 better have freaking Megaman Juno
[Image: headjuno.png]<3

[Image: Yourbody_zps13bf9829.png]
09-30-2010 08:51 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Black Dragon Offline
┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
*****

Posts: 3,090
Joined: Jan 2008
Reputation: 17
:

Post: #5
RE: Nintendo 3DS
(09-30-2010 08:44 AM)Biolizard13 Wrote:  on a side note, I won't be getting anymore of Nintendo's crappy portables, until they
fix the damn shoulder button problems


/endrant

If only I could favorite posts.
Oh yea I forgot to mention I did finally fix my shoulder buttons on mine. You just have to press hard. xD

[Image: McWUC.png]
"What do you call it when there's not a soul who'll love you?"

"No one will love me; I'm all alo..."

:Image source:
:Quote Source:
09-30-2010 10:55 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
NismoZ Offline
Cheep Cheep
***

Posts: 225
Joined: Jul 2010
Reputation: 2
:

Post: #6
RE: Nintendo 3DS
(09-30-2010 08:44 AM)Biolizard13 Wrote:  on a side note, I won't be getting anymore of Nintendo's crappy portables, until they
fix the damn shoulder button problems


/endrant

Dude, get an old DS if you wanna break the shoulder buttons. I can put up with my jammed R button on that perfectly fine.

asdfasdfasdfasdfasdf
09-30-2010 10:33 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Biolizard13 Offline
btw i'm a grill ;)
*****

Posts: 3,504
Joined: Dec 2007
Reputation: 26
:

Post: #7
RE: Nintendo 3DS
(09-30-2010 10:33 PM)NismoZ Wrote:  Dude, get an old DS if you wanna break the shoulder buttons. I can put up with my jammed R button on that perfectly fine.

wat?

All the previous models of the Nintendo DS that I have owned had the L&R buttons break, sometimes within the first couple of weeks of use.

[Image: Yourbody_zps13bf9829.png]
10-01-2010 08:41 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Black Dragon Offline
┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
*****

Posts: 3,090
Joined: Jan 2008
Reputation: 17
:

Post: #8
RE: Nintendo 3DS
(10-01-2010 08:41 AM)Biolizard13 Wrote:  
(09-30-2010 10:33 PM)NismoZ Wrote:  Dude, get an old DS if you wanna break the shoulder buttons. I can put up with my jammed R button on that perfectly fine.

wat?

All the previous models of the Nintendo DS that I have owned had the L&R buttons break, sometimes within the first couple of weeks of use.

Holy s--t man, your DSs suck xD. Mine kept working until at least a year or so. Dang flimsy shoulder buttons!

[Image: McWUC.png]
"What do you call it when there's not a soul who'll love you?"

"No one will love me; I'm all alo..."

:Image source:
:Quote Source:
10-01-2010 10:19 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Biolizard13 Offline
btw i'm a grill ;)
*****

Posts: 3,504
Joined: Dec 2007
Reputation: 26
:

Post: #9
RE: Nintendo 3DS
(10-01-2010 10:19 AM)Black Dragon Wrote:  Holy s--t man, your DSs suck xD. Mine kept working until at least a year or so. Dang flimsy shoulder buttons!

I say we boycott.

back on topic, the 3DS is to have Gameboy and Gameboy Advance games.
/another chance that Mother 3 can be released outside of Japan

[Image: Yourbody_zps13bf9829.png]
10-01-2010 12:11 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Black Dragon Offline
┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
*****

Posts: 3,090
Joined: Jan 2008
Reputation: 17
:

Post: #10
RE: Nintendo 3DS
(10-01-2010 12:11 PM)Biolizard13 Wrote:  back on topic, the 3DS is to have Gameboy and Gameboy Advance games.
/another chance that Mother 3 can be released outside of Japan

What? Backwards compatibility in my DLC, 3D, and amazing graphics? Unpossible!
*cough*PS3*cough*

I'm loving the 3DS more and more :'D.

[Image: McWUC.png]
"What do you call it when there's not a soul who'll love you?"

"No one will love me; I'm all alo..."

:Image source:
:Quote Source:
10-02-2010 08:31 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Reggie talks Nintendo 3DS for this Holiday. Biolizard13 2 3,017 11-02-2011 03:03 AM
Last Post: Blaziken
Message TV on the Nintendo DS?!?!? Biolizard13 16 9,679 03-27-2010 01:06 AM
Last Post: dragon132
  nintendo dsixl dragon132 2 3,510 03-27-2010 01:01 AM
Last Post: dragon132
Exclamation Nintendo 3DS! Metal Man 5 5,302 03-26-2010 09:27 AM
Last Post: Biolizard13
  NEW Nintendo DSi Yoshi 19 12,065 01-31-2009 11:58 AM
Last Post: 8Bit
  Finally a Nintendo event in AUSTRALIA! Nivlac 10 7,326 12-01-2008 03:53 PM
Last Post: Irish_27

Forum Jump: